Ksenia & Anjem Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Kjøpte 3 små dyrebadeskum bobler..hehe det er alt jeg har
Anne-B. Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Ungene her deler og får annenhver dag, jeg tenkte å kjøpe sokker og andre nyttige saker som de får på ukedagene, og så har jeg ikke bestemt meg helt for hva de får i helga. Er så lei av leker og smådritt som slenger rundt omkring. Badeskum og sånne ting er jo fine greier som blir brukt.
Uro4 Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 nå har jeg jente.. men, jeg har kjøpt blader, sprettball, high school musical penal,farger ol., spart på bøker som har kommet fra bokklubben, film, hårting, kjeder, prinsesse glass og skål, aktivitets hefter, blyant og blyantspisser med hello kitty...play dough, sånn elektonisk spill ...resten husker jeg ikke... nesten alt av dette har jeg kjøpt på tilbud.. JEg kjøper inn ting når jeg finner det og legger det vekk,, Så egentlig er det er ganske dyr kalender, men med tilbud og handling over en lang en...så blir det ikke så ille :-) Nå var jo dette mye jente ting da... så kanskje ikke mye til hjelp.
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Du kan vel kjøpe litt godterier også? Ikke hver dag selvsagt,men en gang iblant.De selger jo f.eks 3 pk esker med smurf drops,og 3 pk med kinderegg,og da kan du jo ta 1 og 1 eske med smurf på 3 forskjellige dager,og likens med kindereggene.På Nille selger de billige pakker med tyggiser også,i mange forskjellige fasonger (kuler m.m) og fordele de på forskjellige dager. og så kan man kjøpe tegneblokk/fargebok og fargestifter..puslespill m.m..
Ksenia & Anjem Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 takk for tips..har tenkt på godteri..men sjokolade vil vel smelte?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 til gutten min på 4 har jeg kjøpt lynet-sokker og badeskum så langt. Var innom apotek1 i dag, og der har de spiderman-tannbørster! Kanskje det kan være noe?
Ksenia & Anjem Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2009 Lynet sokker og spiderman tannbørste ja..smart =)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Vi har en del badeland, teater, kinobilletter. Om dere/han liker sånn da:)
Uro4 Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 ja, tannkrem og tannbørste har jeg også kjøpt... det pleier å være stas..
Libido- Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Det har jeg også tenkt på =) "fjelltur kort" også
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 "prompepute " (hehe, jaja, jeg vet Bakugan blyant-sett liten bakugan ball (selger dem for 20 kroner på extra-leker ihvertfall) film Blad Selvlysende stjerner til taket Så langt har jeg kommet til min gutt
2. gutten har kommet Skrevet 31. oktober 2009 #13 Skrevet 31. oktober 2009 Cars-pennal (fant det til 10 kr tidligere i høst) Fuglemat (he he hørtes rart ut, men på Nille solgte de sånne store kuler av frø, tenkte å henge den utenfor kjøkkenvinduet, vet han kommer til å synes det er stas at fuglene spiser av hans frøball..) Boks med "lag egne nisser" og "lag egne kremmerhus". Fant på Nille til 40 kr og disse skal vi lage og gi i julegave til besteforeldre. Godteri til helgene Tannbørste og tannkrem Sokker Truser
verdens heldigste mamma Skrevet 31. oktober 2009 #14 Skrevet 31. oktober 2009 2-åringen her skal få Duplo Zoo, én pakke hver dag. Nå er kanskje gutten din for stor for Duplo, men hva med Playmo? Skjørøverskip eller brannstasjon eller noe. Kjøp en stor eske og del opp i biter og så har han komplett sett til jul.
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #15 Skrevet 31. oktober 2009 Ingen av sjokoladene som jeg har pleid å kjøpe har smeltet! Så det er trygt! Verken kinderegg eller noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå