Gå til innhold

hvordan er egentlig disse sittestolene som rister??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det ikke er bra for barnet med slik risting /vibrering..?Og når kan barn begynne å sitti i de,for helt nyfødte skla vel ikke annet enn å ligge--?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg litt dum jeg, skjønner ikke hvilke stoler du mener?

Skrevet

vi skal arve en slik av svigerinnen min, hun og hennes baby var superfornøyd med en slik vibrerende stol :o)

jeg tror nok man hadde lest noen offentlige advarsler- og de hadde nok ikke vært lov å selge hadde de vært farlige :o) vi skal bruke vår!

Skrevet

hehe. er det en slik vibrerende vippestol? så en slik i en episode av sex og singleliv en gang;) den ungen likte det i allefall, så det ble litt krise da batteriet gikk ut.

Om man bruker vibreringa bare moderat i korte øyeblikk, så gjør den vell ingen skade? blir vell nesten som å kjøre bil på en måte?

Skrevet

når je er i tvil om ting til barn,så tenker jeg litt på åssen jeg hadde følt det i div ting, jeg vil ikke tro at det er så bra men,

Skrevet

Hei!

Vi har en sånn en til snuppa vår. Fisher Price sin. Den er fin den, hun liker godt å sitte i den. Man sitter jo ikke rett opp og ned altså, men liggesitter (man sitter feks mer oppreist i en bilstol). Når det gjelder vibreringen så er den veldig svak, ikke sånn at hun ligger å rister oppi der, men at hun merker en svak dirring. Kan ikke tro at det kan være særlig skadelig nei...

Sånn ser den ut :o)

http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FP7538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...