Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 ....næhei! for mitt barn får ikke vaksiner -ÅÅÅH, da er du dårlig mamma! -NEHÆI! Det er det faktisk du som er! For JEG gjør alt riktig, og du vet ikke noe! Oiii... det var vist sån de snakket i barnehagen, det jah.... Sorry, my mistake. Eller, var det kanskje på BIM/BAM/DIB?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Alle gjør det de mener er riktig for sin familie, ikke noen som er bedre eller dårligere for det. Hva som kan vise seg senere er rett eller galt kan ingen råde over.... Feks ang vaksinen...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Det er du ikke det!!!! Barna mine har fått mange flere vaksiner enn deg sååå og dessuten har de opplevd MYE mer TENK!!! Dessuten så er de penere enn barna dine, flinkere, raskere og bedre! Pappaen min er også sterkere enn pappaen din TENKT det så..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Døh, pappaen min er sterkest i værden altså!!!!! Pappaen til barna mine er nest sterkest, så glem det;) NN 15:41, det var ironi.... blir litt oppgitt av "min måte er den eneste rette" og "jeg er bedre enn deg" holdningen her inne... Trodde voksene mennesker klarte å ha litt respekt for andres meninger;) HI
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Og jeg ammet lenger enn deg for tenk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå