Gå til innhold

Når gir den verste kvalmen seg?

E-79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å være mest kvalm fra uke 6 til 10. Er i uke 11 nå, og føler at jeg er over den verste kneiken. Men er fremdeles uggen. Vi får trøste oss med at kvalmen er et tegn på at alt står bra til med svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det hjelper jo å sette ting litt i perspektiv. Når jeg leser innlegget ditt, så skjønner jeg at jeg ikke har så mye å klage over. Kaster ikke opp, men spiser kun knekkebrød. Men savner å ha litt mer energi til ungene, men det kommer seg vel...om ikke annet så dagen etter fødselen som du sier..altså om et halvt år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var super kvalm frem til slutten av uke 11, nå i uke 13 så skjer det hvis jeg glemmer å spise, men ikke mye!

Så det er håp;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*yeeey* kvalmen er nesten helt borte!!! Jeg er i uke 15. :)) ... men så har jeg vært hjemme fra jobb i to uker pga kvalme og denne forlamende trøttheten ... skal tilbake på jobb i morgen og er veldig nervøs over at alt skal komme tilbake så snart jeg er i et litt mer stressende miljø igjen. Håper at det er over nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk god hjelp av akupunktur fra uke 6-10. Etter det har jeg ikke vært annet enn litt kvalm og uggen. Nå er jeg 12+1 og jeg kjenner jeg er uggen hvis jeg våkner på natten og om morgenen, men ikke noe plagsomt. Håper det snart går over for deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 uker på vei og har vært MYE bedre de to siste dagene. Kjempegodt! :o) Var kvalm og slapp og vill bare sove frem til det. Slitsomt å gå på jobb da :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke, men jeg er i uke 14 nå og det gir seg jo pokker ikke! Klikker for meg snart=/ Går jo ikke opp i vekt. Føler at jeg bare skrumper inn i rompe og lår, men alt annet står på stede hvil. Ser ille bra ut å? NOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...