E-79 Skrevet 31. oktober 2009 #1 Del Skrevet 31. oktober 2009 Holder på å bli sprø og vil bare sove,sove og sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle79 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg pleier å være mest kvalm fra uke 6 til 10. Er i uke 11 nå, og føler at jeg er over den verste kneiken. Men er fremdeles uggen. Vi får trøste oss med at kvalmen er et tegn på at alt står bra til med svangerskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kastet opp til uke 19 sist, men var kvalm til dagen etter fødselen... Kanskje det du ikke ville høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E-79 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nei, men det hjelper jo å sette ting litt i perspektiv. Når jeg leser innlegget ditt, så skjønner jeg at jeg ikke har så mye å klage over. Kaster ikke opp, men spiser kun knekkebrød. Men savner å ha litt mer energi til ungene, men det kommer seg vel...om ikke annet så dagen etter fødselen som du sier..altså om et halvt år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luthien1 Skrevet 1. november 2009 #5 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg var super kvalm frem til slutten av uke 11, nå i uke 13 så skjer det hvis jeg glemmer å spise, men ikke mye! Så det er håp;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
che Skrevet 1. november 2009 #6 Del Skrevet 1. november 2009 *yeeey* kvalmen er nesten helt borte!!! Jeg er i uke 15. ) ... men så har jeg vært hjemme fra jobb i to uker pga kvalme og denne forlamende trøttheten ... skal tilbake på jobb i morgen og er veldig nervøs over at alt skal komme tilbake så snart jeg er i et litt mer stressende miljø igjen. Håper at det er over nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 1. november 2009 #7 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg fikk god hjelp av akupunktur fra uke 6-10. Etter det har jeg ikke vært annet enn litt kvalm og uggen. Nå er jeg 12+1 og jeg kjenner jeg er uggen hvis jeg våkner på natten og om morgenen, men ikke noe plagsomt. Håper det snart går over for deg også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildeball Skrevet 2. november 2009 #8 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg er 13 uker på vei og har vært MYE bedre de to siste dagene. Kjempegodt! ) Var kvalm og slapp og vill bare sove frem til det. Slitsomt å gå på jobb da )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 2. november 2009 #9 Del Skrevet 2. november 2009 aner ikke, men jeg er i uke 14 nå og det gir seg jo pokker ikke! Klikker for meg snart=/ Går jo ikke opp i vekt. Føler at jeg bare skrumper inn i rompe og lår, men alt annet står på stede hvil. Ser ille bra ut å? NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå