Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Paracet kan visstnok redusere effekten av vaksiner. http://www.dinside.no/826076/null-paracet-etter-vaksine
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Jaha, og hvis man da er blant de "heldige" som får skikkelig høy feber? Moro for sånne som meg som bare tåler paracet :-(
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, si det...Aner ikke, egentlig..:/ Men det er visst bare de første 24 timene. Men nå er jo ikke dette bevist, sånn som jeg kunne forstå, så bare knask paracet, du HI
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jordmor sa jeg kunne ta 1-2 paracet opptil 3 ganger daglig hvis jeg hadde behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå