Gå til innhold

Føde på trykk


mammasiw

Anbefalte innlegg

ser på hovedsiden her at Gravid søker de som vil føde med journalist og fotograf ved sin side...

kunne dere tenke dere det?hvorfor hvorfor ikke??

jeg syntes det høres litt spennende ut jeg...pluss at du får alle bildene fra fødselen på cd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke gjort det, da skulle det vært godt betalt..

Få presset fødselen din for hele Norge i ett blad, der bildene alltid vil suse rundt på nettet bare man søker på navnet sitt. Googler folk navnet ditt får de fødselen din opp i ansiktet. Evt. fremtidige arbeidsgivere, o.l. Også som du sier at man får alle bildene fra fødselen på cd, må man ha en fotograf til å ta fødselbildene?? Når jeg tenker fotograf, tenker jeg bilder på veggen, noe jeg ikke ville hatt der. hos oss skal mannen min filme, og da kan vi klippe ut bildene vi selv ønsker, tror ikke det blir så mye finere med en fotograf. Og ikke veit jeg om man trenger så bra bilder etter fødselen, er ikke mange som vil se på de, og man blar de ikke frem til hvem som helst. Fødselen er en kjempe fin opplevelse, absolutt, det er noe magisk, men det er ett øyeblikk for de som er med i settingen, mener jeg.. ikke for alle andre.. Kanskje er jeg veldig negativ?? Eller kanskje jeg bare er privat/sjenert av meg?......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei. Det vil jeg si er noe jeg vil dele kun med min mann. Fokusen blir helt feil for min del om man skal tenke på at et journalist team skal henge over en. Det er nok for folk som er litt mere PR kåt en det jeg er. Om du angrer er det jo forseint når det kommer på trykk og nett. Men lykke til om så er. Alle er forskjellig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er vel ikke sånn at hele understellet blir bretta ut i bladet og akkurat i det ungen kommer knipser de. har lest noen av de reportasjene og jeg syntes de er kjempe fine laget hvertfall...og du kan jo velge selv hvilke bilder som skal på trykk. men kan også si meg enig at å føde er en privat sak og som man ikke trenger dele med hele verden, men samtidig er det jo det mest naturlige en kvinne gjør da. er ikke noe fremmed hva som skjer på en fødestue, eller?

men alle skal få mene det de vil, var bare nysgjerrig hva folk tenkte her jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri gjort det. Syns det er fint at noen vil stille opp på sånne ting, det er jo interessant å lese om. Men jeg syns at de kunne tilbydt mer enn et år eller to med blader, samt bilder du uansett får se i bladet. Du lar de tross alt få bli med på noe veldig personlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...