Gå til innhold

Hva ville dere trodd om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logget meg inn på gubbens Facebook, han har nettopp laget konto og har funnet mange han gikk på skolen med osv, jeg kjenner veldig få av dem. Han har sendt en melding til en dame der han skriver noe sånt som "Hei, hvordan har du det? Har tenkt på deg mange ganger opp gjennom årene" + en del småprat. Han skriver også at han håper de kan ha litt mer kontakt nå.

Han er en veldig lojal type, og jeg har aldri hatt grunn til å mistenke noe.

Jeg aner ikke om dette er en eks eller bare en gammel venninne.

Hva ville dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke egen konto på FB som du kan logge på??

Skrevet

Jeg ville vel tenkt at du er en forbanna snok, og ikke har noe med å logge deg på hans konto.

Skrevet

Jeg ville vel tenkt at du er en forbanna snok, og ikke har noe med å logge deg på hans konto.

Skrevet

Ja, det er greit at dere synes det, jeg er jo egentlig enig. Han har forresten hatt full tilgang til min konto og har brukt denne flere ganger før han fikk egen konto.

Men hvis dere klarer å se bort i fra at jeg faktisk har snoket; hva ville dere trodd om denne meldingen han har sendt?

HI

Skrevet

At han mener det han skriver. Er jo ikke en kjærlighetserklæring akkurat...Kanskje ei jente han hadde mye kontakt med før?

Om det er en eks ville jeg tro de følelsene var kalde for mange år siden.

Jeg kunne sendt den meldingen til en tidligere kollega/venn e.t.c. uten å mene noe mer enn akkurat det...

Ikke noe å bekymre seg for ihvertfall!

Skrevet

Ville tenkt at han tok kontakt med en gammel klassekompis. Verken mer eller mindre.

Skrevet

"Har tenkt på deg mange ganger opp gjennom årene" er ei setning som ville fått meg til å undre, men det kan jo være en hentydning til noe helt uskyldig, som at hun f.eks kom fra en problemfylt familie og at han har lurt på hvordan det gikk videre med henne i livet...

Skrevet

Synes dette var en uskyldig meldig. Dersom deg og mannen din stadig er inne på hverandres kontoer så tror jeg nok ikke han ville ha skrevet denne meldingen dersom det var ment som noe annet enn vennskap..

Skrevet

Jeg kunne skrevet dette til en gammel skolekamerat sjøl, uten å mene noe mer med det enn det ordene sier.

Det må da være lov å tenke på og snakke med andre enn deg!

Skrevet

Jeg hadde blitt sur. Hva er dette å skrive da? Hadde ikke akseptert det. Og til dere hønsehuene som skriver at hi ikke har en dritt inne på hans Facebook og gjøre; Kan dere fortelle meg hvorfor hun ikke har det?!

Om mannen min ikke kunne logget seg på min msn, facebook, mail etc, da hadde jeg hatt noe å skjule. Finito.

Skrevet

Helt uskyldig. Kunne skrevet det selv. Men er det "jeg har tenkt på deg mange ganger..." du reagerer på? Skjønner det litt, men som sagt; det kunne jeg også skrevet og ikke lagt noe mer i det enn at jeg lurer på hvordan det går med vedkommende, hvor h*n bor, jobber etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...