Gå til innhold

Se hit: Har fått blødning. Er i uke 21!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt betenkt her nå. Fikk en blødning i går. Ikke slik at det renner, men det kommer endel på papiret når jeg tørker meg. Mer enn an jeg overser det forå si det sånn.

Det har også vært slik i dag. Blodet er friskt, men litt utblandet. Ikke mye utblandet!

Andre som har opplevd det? Bør jeg ringe føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg ville ringt føden og bedt om å få komme på en sjekk jeg.

bedre med en sjekk for mye enn en for lite..

Skrevet

ja, jeg tror også at man skal kontakte legen/føden når det kommer blødning så sent. Kan være helt ufarlige ting, men bedre å få det sjekket enn å risikere noe.

lykke til :-)

Skrevet

Man skal kontakte føden eller legen dersom man får blødninger som ikke er i forbindelse med samleie så seint i svangerskapet! Det er sikkert ikke noe farlig, men mye bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite :-)

Skrevet

Takk for svar :-) Da tar jeg kontakt og sjekker for sikkerhetsskyld!

Skrevet

Jeg vet jo ikke, men det står i gravidboka at det i fjerde måned er helt vanlig med blødninger etter sex og at det ikke er noe å bekymre seg for. Ingen andre som har lest akkurat det?

Skrevet

Jeg hadde litt blødning, veldig lite. Gro Nylanders bok På vei står det at slimhinnene er veldig sprøe i denne perioden, så det kan briste litt. Ikke farlig i det hele tatt.

Skrevet

Jeg ville også ringt føden å fått en sjekk! Har selv gått med blødninger siden uke 18, er i uke 27 i morgen. Har vært blødninger så å si hver dag her. Her er det verken sex eller tunge løft som gjør at noe blodårer eller slimhinner sprekker der inne, er bare slik her, blør å blør. Noen dager mye noen dager lite, noen dager med klumper og noen dager uten... Men så har det også blitt sjekket mye! De trodde først at morkaken lå over mormunnen, så da blødningene tok seg opp etter den beskjeden ble det ambulanse inn til sykehuset å da viste det seg at de hadde tatt feil men bare at jeg blødde. Det har vært mange dager med høye nerver her ja for å si det sånn. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...