Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Hva hadde dere gjort i min situasjon? Vi har vært sammen i noen år nå, vi har snakket om barn lenge, og han har gått fra å ikke ville ha barn, til å ønske barn, til å få ett barn, og si det er greit med 1 til i fremtiden. Men nå, nå er han fast bestemt på å ikke ha flere barn, og vi har ikke hatt sex på snart 2 år... Hva skjer? Jeg spør han, og han sier bare at det er slitsomt, at han føler seg gammel, (nærmer seg 40) jeg er mye yngre. Og at han ikke vil være bestefar til eget barn. Jeg argumenterer med at da bør vi sette i gang med 2 mann nå, men han nekter. Jeg har et så innmari ønske om et barn til, søsken til barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 hvis han ikke vil ha flere, så må du respektere det...........
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Ja sånn kan det gå når man finner seg en gammel mann man ikke kjenner godt nok før man begyner å stifte familie. Har dere ikke hatt sex på 2 år er det nok mer som er galt i det forholdet. Hva med å finne en ny mann på din alder som vil lage søsken til ungen din?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg kjente han veldig godt fra før, men det endrer jo ikke at han ikke ønsker flere barn nå. Klart jeg respekterer at han ikke vil ha flere barn, jeg tvinger jo ikke frem noe heller. Det er faktisk ikke noe mere galt i forholdet vårt, vi har det fint på alle andre områder, bortsett fra det seksuelle. Hvilket var helt topp før vi fikk barn! Om det er noe mere så sier han ihvertfall ikke noe. Det er derfor det er vanskelig å se for seg at jeg skulle gå fra han. Bare for flere barns skyld, og ja.. for å slippe å være nonne i en alder av 25 år.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Hvis du er 25 år, ville jeg seriøst ha revurdert forholdet! Da har du jo enda masse tid foran deg!! Er han virkelig verdt å gi opp drømmen og lengselen etter flere barn? Etter søsken? Anbefaler å revurder forholdet, har selv måtte gjøre det... Hva er viktigst for deg? Lurt å tenke gjennom... Og ang det seksuelle - har alltid blitt fortalt at sex skal være en av hovedingrediensene i kaka, og ikke glasuren! Sex er en viktig del av forholdet! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Hvis jeg hadde vært 25 år, mannen snart 40, ikke hatt sex på 2 år og han ikke ville ha flere barn, da hadde jeg faktisk forlatt ham.. Sånn er det med den saken. Du kommer til å angre!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Jo mere jeg leser det jeg har skrevet, og ser på svarene deres virker det jo innlysende. Jeg skal snakke alvorlig med han om dette her, for det kan jo ikke bare være meg som savner intimitet. Det er helt riktig, jeg har mange "gode" år foran meg, og mann finner jeg sikkert, fordet om jeg har barn fra før. Takk for svar jenter! (fordet om det stikker å lese)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Du er bare 25 år og ønsker deg flere barn, han er 40 og ønsker ikke flere barn og på toppen av det hele sier han at han føler seg gammel!! 40 er faktisk ingen alder, men det kan bli problemer for dere når du bare er 25 og har en mann som føler seg som en bestefar i en alder av 40... Hadde tenkt meg godt om om jeg var deg. Om 20 år så er du bare 45 år og mannen din 60... Du må respekter at han ikke vil ha fler barn, men det store spørsmålet er om du kan leve med og ikke skaffe barnet ditt søsken.. Du bør tenke deg godt om og faktisk vudere og gå i fra han om du ønsker flere barn før det blir for seint.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg skal hvertfall ha 2 barn!! Jeg er selv enebarn og jeg vet godt hvor utrolig ensomt det kan være! Når jeg var barn var ikke savnet så stort, men det er takket være at jeg var veldig flink til å leke med meg selv. Når jeg kom i 16års alderen begynte savnet å melde seg. Nå når jeg er 24 er savnet etter søsken veldig sårt. Jeg har bare min mor og far som nermeste familie, når de er borte er det meg som har hele ansvaret og jeg er helt alene uten familie. Resten av min familie er også veldig liten og jeg har da nesten ingen å støtte meg til... Jeg må også si meg enig med de andre her. Dersom du ikke har hatt sex på 2 år, og det er så stor aldersforskjell mellom dere så ville jeg ha vurdert sterkt på om denne mannen er den jeg vil dele resten av mitt liv sammen med! Lykke til uansett hva du bestemmer deg for :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Det er så viktig med søsken, at er det mulig bør alle som får barn ha to barn. Søsken er viktigere jo eldre barna blir og mest når de er voksne. Det er grusomt å være alene om sorgen over foreldrenes bortgang og rydde opp foreldrenes bo alene. Du bør ta opp dette med ham på en saklig måte og argumentere med at et barn til er for barnets del. Og det er mange fedre som er eldre enn ham, både 50 og 60. Bare tenk på Arve Tellefsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå