StorkeMammaen Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Poden her er 9,5 mnd og hadde feber på torsdag og deler av dagen igår. Masse snørr. Begynte å hoste litt igår, har hostet hele natten og hoster mye idag, men har ikke feber. Han sliter med å sove pga hostinga.. Noe legevakta kan gjøre? Eller er det reseptfri hostesaft til så små noe sted? Litt sutrete idag, men tror det kommer pga lite søvn.
erteposen + 4 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Er du usikker, ringer du!! Jeg hadde ikke ringt om mitt barn hadde det slik. Er det "bare" feber og snørr så gjør de fint lite. Om det ikke har kommet noe på markedet i det siste tror jeg ikke at det finnes hostesaft til sånne små. Unngå melk siden det skaper mer slim, og små mengder kaldt vann demper hosten. Puster barnet lett, har fin allmenntilstand under feber eller etter febernedsettende er gitt, ikke smerter eller det stinker fra munn ringer jeg ikke.
olla Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Du må kjenne hva som er rett for deg. Hadde det vært meg, hadde jeg ikke ringt. Så lenge allmenntilstanden er grei, barnet drikker, så ville jeg sett det ann. Legevakten kan kun hjelpe deg med hostesaft, som etter min mening har minimal effekt., Det som har hjelp oss er Bisolvon, om det er mye slim i halsen. Hostesaft tar sjelden knekken på hoste.
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Hei! Det eksisterer en hostesaft til de små. Husker ikke hva den heter, men du finner den på apoteker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå