Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg verker etter å begynne å handle inn men syns det er litt tidlig ennå. Men når kan jeg starte??
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har termin i slutten av april og tenker at januar-salget er et bra tidspunkt å starte på
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Ja men det var lurt. Jeg tenkte jeg skulle ta en svenske tur for å handle inn. Har termin i mai men kan jo passe på når det er salg i januar. Går jo fort dit:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Første gang kjøpte jeg ett klæsplagg mnd før. Arvet mye. Stellebordet kjøpte jeg 4 dager før terminen. Greit å ikke kjøpe for mye for man bruker litt forskjellig til hvert barn. Kjøpte ting etterhvert som jeg trengte det sist, så det ble mye mindre unødvendige ting.
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Det tenket jeg også. Å kjøpe det mest nødvendige på forhånd og så handle inn etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå