Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Hvilken pris setter dere på julegaver til barna og mannen?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Her har prisen ligget på 1000-4000 kr på jul og bursdagsgaver, men har snart tre barn og ett av barna og mannen har bursdag i des også. Begynner å gå tom for ideer for vi har alt....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Barna: 1000-1500 kr hver. Mannen: 2000 kr
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Så dyre gaver dere kjøper.. Kjøper for mellom 500 og 800 kr hver til barna...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er alene, så det er kun barna jeg kjøper til. Prisen varierer etter hva de ønsker seg, og hva jeg har råd til. Det dyreste de har fått er Nintendo DS med spill. I år vet jeg enda ikke helt prisen på det jeg skal kjøpe, men tror det blir under 1000-lappen på hver.
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 hva gavene koster spiller absolutt ingen rolle, så lenge de får det de ønsker seg innen rimelighetens grenser. Å kjøpe for 3-4000 til hver unge blir for dumt. hele jula er jo blitt en svær konkurranse om hvem som kjøper dyrest og mest. Ett spm. til dere som kjøper så veldig dyrt: betaler dere gavene med penger dere faktisk har, eller bruker dere kredittkort og dermed bruker lånte penger?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Rundt 1000 kr på barna, alt etter hva de ønsker seg... I år blir det 2000+++ til mannen, men det er ikke noe fast, bare fordi jeg har så veeeeldig lyst til å overraske han med noe han ikke aner at han får
Kleint Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 2000 kr til hver av barna. Dette året er de bare 3 mnd, så satte penger inn på sparekontoen deres. Mannen og jeg bytter ikke gaver vi
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Penger vi har, eller tar oss råd til. Det dyreste var ATV (firehjuling) til ett av barna. Og digitalt speilreflekskamera fikk jeg i 30 års gave.... Kjøper det de trenger, har lyst på el.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 1000-1500 til barna, og jeg bruker aldri kredittkort. Mannen kanskje det samme eller litt mer alt ettersom. Rundt 400-500 til søsken og foreldre, maks 300 til tante/onkelbarn og gjerne rundt 100-150 til vennegaver. Blir ialllefall dyrt nok, og jeg bruker begynne tidlig for å ikke bli helt ruinert i desember. Jul er koselig, men er nok blitt litt kommersiell og med for stort fokus på gaver. Desverre henger jeg meg på denne trenden år etter år... Tror vi har rundt 50 gaver på lista i år.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 De hønsehuene som bruker kredittkort til julegaver er vel litt ute å kjører eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå