Gå til innhold

Jeg skal endelig bli tante!!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøsteren min har slitt lenge med å bli gravid, og har mista flere ganger, men nå har jeg fått høre en hemmelighet:

 

til sommeren blir jeg tante! :)

 

Ingen andre som vet enda, jeg klarer nesten ikke la være å rope det ut, jeg gleder meg sånn :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, så gøy!! Er selv tante til en på 3,5 år, en på 4 mnd og en som kommer til våren! Det er så GØY!

Skrevet

Takk :)

 

Bare går rundt og smiler jeg, er så glad på søsteren min sine vegne!

Mon tro om jenta mi får en liten fetter eller kusine hehe :P

Skrevet

Så koselig:) Veldig glad på hennes vegne! Gratulerer! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...