Siti Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Må ærlig innrømme at jeg aldri har vasket ovnen før! *flaut* Og jeg ser for meg at det er en skikkelig dritt jobb.. Men det må jo gjøres... Hva vasker man den med egentlig? (ehe..)
togutter-08og10 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 stålull og jif hvis du mener komfyren. Eller er det ovnen i peisen du mener?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 jeg bruker jif ovnrens... varmer ovnen opp til 70 grader (?) så skrur du av.. sprøyter dette på bunnen.. la det virke i ca 30 min.. så er det bare å vaske av.. om du ikke har selvrensende vegger kan du sikkert sprute der og... alt løser seg opp og er bare å vaske av.. rista og rillene legger du i zalo vann... så vaske de med stålull etterpå.. blir som ny..
Siti Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2009 Ja.. hehe.. Komfyren!! Dritt jobb med andre ord ja!!
Siti Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 Takk for svar!! Da har jeg noe å gjøre i dag;)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 med den ovnrensen, er det bare virketiden som tar lengdt tid.. det andre er fort gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå