Gå til innhold

Barn under 10 år bør ikke vaksineres...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge WHO så vet de ikke nok ang. vaksinering av barn mellom 6 mnd og 10 år.. Føler at folk haster seg... nå bor ikke jeg i Norge, og har ikke de største bekymringene, men vet dere noe om dette? Blir dere informert? Vet alle nok? Sikkert bedre å ta den, enn å la vær, men det er jo barna mine det er snakk om... har ennå litt tid til å tenke til vaksinen kommer hit. Men dødeligheten her er ikke så alvorlig, eller rettere sagt så omfattende som i Norge.

Man skal ikke stole blindt på myndighetene.... så hvem er da ekspertene her?

Blir galen av alt dette hysteriet...

Hilsen gravid i 7 uke...

"Skal, skal ikke"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere som jobber på sykehuset, og som har kontakt med "toppene" i Norge, og etter veldig nøye overveinng har disse kommet frem til at man bør ta vaksinen, fra 2. trimester og fra ca 2 års alder... Og at alle bør ta den, så vi ikke smitter andre som er "skjørere" og mer utsatt enn oss selv...

Så jeg velger å stole på det...

Skrevet

Har fått informasjon fra både lege og helsestasjon om at barn over 6 måneder bør ta vaksinen. Datteren min på 22 måneder og sønnen min på 4 år tok den i går siden jeg er gravid i 1.trimester. Ble anbefalt det fra legen.

Skrevet

Media kjører nå på med overskriften "Nytt dødsvirus i Ukraina". Dersom det er slik at det kommer nye virus hele tida, nytter det ikke å vaksinere seg og vi får bare trøste oss til Gud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...