braveheart Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 jeg lurer veldig på noe...tok test igår,d kom frem en klar ikke gravid strek. venter mensen idag,men lurer på om jeg er gravid.kan det komme en strek igår,for så å komme to strek nå?ettersom jeg testet før forventet mens igår? litt tungvindt skrevet,men håper noe erfarne dib damer skjønner hva jeg mener...altså;kan jeg være gravid selv om det på testen igår viste ikke gravid pga jeg ikke har gått over forventet mens tiden
thea - M har gull i gulping Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Eneste måten å finne ut det på er å ta en ny test:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå