Gå til innhold

graviditetstest...hjelp.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer veldig på noe...tok test igår,d kom frem en klar ikke gravid strek. venter mensen idag,men lurer på om jeg er gravid.kan det komme en strek igår,for så å komme to strek nå?ettersom jeg testet før forventet mens igår?

litt tungvindt skrevet,men håper noe erfarne dib damer skjønner hva jeg mener...altså;kan jeg være gravid selv om det på testen igår viste ikke gravid pga jeg ikke har gått over forventet mens tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måten å finne ut det på er å ta en ny test:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...