Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 har ei niese som mest sannsynligvis har fått svineinfluensa. å hun kommer til sin mor i dag (nærmeste nabo) hun er like gammel som mi datter. å vi hadde avtale i dag, men den bryter eg pga smittefare. da blir hun sur å spør om eg skal holde hun vekke fra søskenbarnet sitt en uke? det er da MITT valg om mi jente skal bli smittet nå å ikke neste uke! er ikke helt klar for denne syken enda! hvordan få henne til å forstå?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Avtalen var å vere der hjemme å kose oss.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Om jentungen har fått svineflu så har foreldrene PLIKT til å holde henne inne i 7 (eller 8) dager!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 ja, det vet hun. men hun forventer besøk av mi jente. hun sier at "hun blir jo smittet allikevell, best å bli ferdig med det" men det er jo ikke helt sikkert mi blir smittet. er en uke til vaksinene starter her. så håper hun slipper det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Selvfølgelig drar dere ikke på besøk. Ikke alle blir smittet selv uten sprøyte. Kunne ikke falt meg inn å ta med ungene til noen som allerede er smittet.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 i morgen skal dei på middag til min far. og vi er og invitert. eg syns dei skal holde seg hjemme å la oss friske gå. men dei skal visst gå. får ta en prat med far tror eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå