Gå til innhold

Hvordan holder dere dere i form i en hektisk hverdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger gooe rååd?

er så lei av å føle meg "dvask" og trøtt. etter å ha fått to barn på to år, jobbe full stilling,er trening og sunt kosthold blitt nedprioritert.

trente mye før, men klarer ikke å komme meg igang med hverken treningsstudio eller turer... men har sååå lyst, for jeg vet hvor godt det føles når man kommer inn i en rutine. har ikke mange kilo jeg skal gå ned men oppstraming er ønske, samt mer energi til ungene og jobben.

har noen et godt opplegg som funker for dere? del det gjerne!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å jogge på kvelden 3 ganger i uken.. Krever lite å bare gå ut av døren og gjøre det jeg skal, enn å kjøre avgårde på treningsstudio etc, tar så mye tid. Dette funker for meg, og det er super trening. Har musikk på ørene og en fast runde jeg løper. Litt tungt å komme seg ut noen ganger når samboer sitter i sofaen under pleddet, men deilig når man førs er ute. Har faste dager.

Skrevet

hvor flink du er!! :) flere?

Skrevet

Hei!

Vi har også 2 barn, jobber fullt (jeg er i permisjon nå da), begge har 8.16 jobber.

Vi trener på hver våre dager.

Mannen har mandag, onsdag og fredag, jeg har tirsdag og torsdag.

Jeg går turer med vogna i tillegg, så på disse 2 andre dagene jogger elelr sykler jeg på trimsykkel i kjelleren.

Trener også styrke 1 gang i uka etter en av øktene.

Rocker innimellom også.

Syns ikke dette er vanskelig å få til..

Vi spiser alltid etter mannen er ferdig på jobb, jeg er som regel ferdig m middagslaging da, så da har vi flere timer til rådighet.

Leker masse med eldste, også drar vi ut å gjør det vi skal.

Det har blitt en vane, og mannen har gått ned 14 kg, og jeg er på den samme vekta som før graviditet:)

Husk at det er SÅ deilig med en gåtur eller joggetur!:)

Begynn rolig, gå 30 min så øker du etterhvert.

Kroppen din har godt av frisk luft og mosjon:)

Husk at det er KUN posistive ting med å trene, det er bare ei god mil til dørstokken....:) hehe.

Stå på og lykke til!

Og jo mer man trener jom er kan man unne seg:)

Koser meg med godis i helga med god samvittighet, men holder meg unna så godt jeg kan i hverdagen. Da koser jeg meg mye mer med det i helgen:)

Ha en god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...