dete Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg skal ut i full jobb igjen 11. desember og mannen min skal ha de obligatoriske 6 ukene med pappaperm. Han jobber i en daglivarebutikk, og de var ikke glad for at han skal være i permisjon hele jula. Nå mener de at han iallefall må jobbe nyttårsaften. Det jeg lurer på er om arbeidsgiveren hans kan nekte han å ta ut de 6 ukene rett etter mine uker. Vi har jo ikke barnehageplass før mot slutten av hans permisjon. Og jeg er jo i utgangspunktet på jobb når han er hjemme. Tilfeldigvis er jeg l'ærer, og har juleferie fra 22. desember til 3. januar. Kan virkelig arbeidsgiveren hans nekte han å ta ut pappapermen? De ønsker at han skal ta pappaperm i januar og februar, men da har jo vi barnehageplass, og ikke behov for pappaperm....
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 såvidt jeg vet kan de ikke nekte han dette.. de har vel fått beskjed for lenge siden og har hatt god tid til å finne en vikar....
dete Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, vi sendte jo de papirene i desember 2008... Men, det er nå de ser hvor lite folk de har på jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå