Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Det er lørdag og det er helg:)!! HURRA!!! Helg er det beste som fins!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Og hva er dere så glade for, da?? Hater helg, jeg. Trippelt opp med rydding, masing, hva-skal-vi-gjøre-diskusjoner, grytidlig opp, trøtte tryner, må-liksom-lage-det-hyggelig, mer tidkrevende matlaging, nei HUFF. Gleder meg til mandag!!!! har ikke helt dagen idag...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Hvis vi har barnevakt er jo helgen ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå