Gå til innhold

STOOOR SMITTEKILDE!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

All frukt og grønt i butikkene burde vært lagra bak på lagret i disse tider! tenk på disse som går å hoster og nyser når de går forbi grønnsaksavdelinga..

Når det er en pandemi kunne vi heller sagt hva vi ville ha av matvarer som er upakket i butikkene.

HEi, jeg vil gjerne ha 4 grønne epler og en gulrotpose takk!

dette hadde funket kjemnpebra i denne perioden!

ser butikkene har lagt ut sprit ved kassene til kunder.. kjempebra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går forbi??? Jeg så en dame som sendte nyset rett utover frukten. Fikk ikke lyst på frukt for å si det sånn:((

Skrevet

ÆSJ!!! sånne mennesker burde få seg en ørefik!! det er stor risk nå ved å spise sundt. også disse som har smaksprøver på frukten da..nei, ekkelt!!

Skrevet

Vasker eller skreller dere ikke frukten før dere spiser den da?

Griser!

Skrevet

joda, jeg vasker den med salmiakk før jeg spiser!!! HALLO!! er du ikke helt våken enda?? om du tror at smitte går bort med litt kaldt vann og ei rive, så tro om igjen..

Har du har forsøk med bakterieglass?? jeg hadde det under utdannelsen.. det ga en vond smak i munnen!

vi testet hvor mye bakterier det er på forskjellige ting.

bl a hendene før og etter håndvask! DEt ga faktisk nesten samme resultat!!! bruk SPRIT!! men det kan vi jo ikke bruke på grønnsakene..så kos deg med grønnsaker du! ;)

Skrevet

Hvis du hadde lært deg å stave så kanskje folk hadde skjønt hva du mente! Og forsøk du har gjort i o-fagen på ungdomsskolen går ikke under kategorien utdannelse.

Mye frukt kan som den over nevner skrelles og er du så hysterisk at det ikke holder så får du la være å spise frukt. Husk at frukten kan være plukket av noe så ille som en mørkhudet mann som ikke har vasket seg på hendene etter toalettbesøk.

Skrevet

Enig med 10:10. Og om ikke stavingen er ille nok, så er setningsoppbyggingen tragisk!

Skrevet

"Bakterieglass under utdannelsen", hehe.

Da har du vel fått med deg at vi er pokka nødt til å bli utsatt for bakterier også regner jeg med?!?

Lærte dere at det var best å være fullstendig desinfisert hele tiden?

Virkelig?

Skrevet

makan til hysteri.

Tror du ikke en del frukt og grønt kommer fra sykdomsbefengde steder?

Ikke blitt syk for det vel?

Vask, skrell, kok, wok osv...

Skrevet

Men er det bakterier vi er redd for nå? Trodde det var virus, jeg, og det er noe annet.

Så vask hendene deres med antiBAC så mye dere vil, det tar ikke knekken på virus..

Skrevet

Du har skjønt det du!

AntiBac er ett varemerke til Kemetyl og ett av flere desinfeksjonsmidler basert på etanol (sprit). Etanol har desinfiserende virkning og riktig brukt har det effekt på bakterier, sopp og virus.

Så ett tips, har du ikke peiling så slå det opp før du uttaler deg og det gjelder flere av de som skriver her!

Skrevet

Jaggu meg, der blanda jeg bakterier og virus i innlegget mitt. Pinlig, gitt. Men uansett, virus lever heller ikke lenge i friluft, så poenget er det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...