Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 De står opp før katta fiser. De roter like fort som man rydder, tar gjerne frem samme leke som man har akkurat har ryddet bort. Spiser utover hele gulvet. Går rundt og kangler om ei leke i times vis selv om det finnes ti til og er like. Men utrolig god og søte de er når de kommer med en kos og når de sover søtt i sine egne senger:-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Norske mødre er noen merkelige vesener. Legger barna i 7-8 tiden om kvelden for å få "barnefri", og gir derved barna en døgnrytme som fører til at de står opp før katta fiser. Se til Italia. Er barna oppe (gjevnt) til 9-10 om kvelden får du gleden av å se dem mens du selv føler deg våken. Og så sover de lenger om morran.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Hadde det fungert aå hadde jeg gjort det, men samme når de legger seg er de oppe før katta fiser. Har prøvd i flere uker og lagge de litt senere men dat har ikke fungert.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Du virker dum 09.40. Det er viktig med litt space. Jeg står heller opp kl 07 enn og ha de oppe like lenge som meg selv på kvelden. Tull.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Ja slik er KULTUREN i Norge. Det er ikke gitt fra naturens side at man ikke ønsker å ha de søte små rundt seg på kvelden. Anno dummo 9.40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå