Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg trenger et nytt digitalkamera, noen som har et bra å anbefale? Burde være enkel i bruk, og ikke altfor stort. Bra bildekvalitet, og rask til å ta bilder
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Takker for svar, dere har vært til stor hjelp.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Eller så går det jo an å gå inn på en butikk der de sleger digitalkameraer og spør der. Dinside kan du og kikke litt rundt på. Hujedamej, så hjelpesløse noen er...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har faktisk lett rundt på nett, men det er da lov å spørre folk om deres erfaringer? Og jeg bor på et sted der det ikke er noen butikker som selger kameraer, er ikke alle som har det like enkelt som deg. Håper for guds skyld at du aldri må spørre folk om deres erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg bor også på et lite sted, uten en eneste butikk (bortsett fra èn liten Joker-butikk). Det er to timer til nærmeste kjøpesenter/by. Jada, det er lov å spør, men folk spør om så mye rart som de enkelt kan finne ut av selv. Men, for å svare på spørsmålet ditt, jeg har Olympus Tough 8000, og er fornøyd med det.
Simone123 Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er også på utkikk etter et nytt digitalkamera. Så nå lignende til å hjelpe meg også. Jeg skal på ferie i USA om kort tid. Og jeg gleder meg veldig. Men jeg har et digitalt kamera og deretter falt på denne tråden. Da er det noen som kan hjelpe meg? En av mine venner har nettopp kjøpt et nytt digitalt kamera på http://www.proshop.no/Digitalkamera.htm, men jeg vet egentlig ikke eier noe for dem. Håper du kan hjelpe meg .. TAKK
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Masse tester på akam.no. Finnes til og med et forum der.... Anonymous poster hash: be246...5be
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 panasonic dmc-tz40 - utrolig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!! I tillegg til autofunksjon bør du lære deg scen-funksjonen - der får du fantastiske bilder! (og det kan man se av best i testresultater på nett også) Ta noen fine bilder er en glede! Anonymous poster hash: 5b226...0ca
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Sony rx 100, veldig godt og lite kamera! Klare bilder og gode filmkvaliteter! Anonymous poster hash: fbf2e...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå