Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Har en Mathias og venter en ny gutt om 2 mnd. Er Marius for likt Mathias??
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Pappan heter Mads, og vi vurderer Mathias som navn, og tenker litt på det samme Men det er jo en helt annen sleng på slutten på begge navnene da, synes du skal kjenne etter selv hva du ønsker
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, jeg synes Marius er et nydelig navn - men er redd folk skal synes det er for like navn. De blir to brødre med 2,5 års mellomrom. Mathias og Marius....må smake litt på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå