Gå til innhold

Mathias og Marius.....er det veldlig like navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Mathias og venter en ny gutt om 2 mnd. Er Marius for likt Mathias??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappan heter Mads, og vi vurderer Mathias som navn, og tenker litt på det samme :P

 

Men det er jo en helt annen sleng på slutten på begge navnene da, synes du skal kjenne etter selv hva du ønsker :)

Skrevet

Jeg synes ikke de er for like.

Skrevet

Ja, jeg synes Marius er et nydelig navn - men er redd folk skal synes det er for like navn. De blir to brødre med 2,5 års mellomrom.

 

Mathias og Marius....må smake litt på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...