Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 fungerer de som de skal ved trening og slikt?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Trener ikke, har ikke lagt om kostholdet. Har spist de siden dagen de kom ut og har gått ned 12 kilo. Sluttet med dem for 14 dager siden, fortsatte å gå ned en uke til også flatet jeg ut. Jeg tar dobbel dose.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Har ikke prøvd, men jeg kjeder meg, så jeg svarer likevel. Unnskyld.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 oi! hørtes ideelt ut ja! hvor mye er prisen på de sånn ca? får jeg bestilt de over nett?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 De er ganske dyre, på apoteket ja... kan ikke huske helt hvor mye. Nå sist kjøpte jeg dem i usa og da kostet det 62 dollar for 90 stk. Her tror jeg maks du får er 60. Det med å ta dobbelt dose gjør jeg fordi det er den samme styrken som du får på resept. Jeg var ikke akkurat kraftig overvektig da jeg startet ... veide 70 kilo og er 170, men nå veier jeg 58 og er super fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå