Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Skjokolade-brownies kjeksene til samboeren min...fy søren de skulle dere ha smakt...kan drepe for de nammisene der... også skjokoladekaken til svigerinnen og eplekaka til mamma:))))
Figa Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 Har aldri hørt om den kaken. Hvordan er den?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Verdens beste, lagd av svigermor. Kunne spise hele kaka alene!
Chaiemae Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Tynn kakebunn med marengs og vanilje- eller romkrem. Mener den ble kåret til Norges nasjonalkake for noen år siden. Du kan se oppskrift på www.detsoteliv.no Den er bare kjempegod :-)
camilla^ Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Lagkake. Den bakes bare til bursdager, siden jeg syns det er så kjedelig å bake den og ingen andre i familien vil lære seg å bake den. Min bestemors oppskrift, som jeg har fått. Så det er en obligatorisk presang til alle bursdager i familien. Mine barns farmor, oldemor har også begynt å hinte om denne kaken hver bursdag, selv om det er min ex-sviger familie. Utover det så er det eplekaka til mamma som er god. Deigen er igurnn den beste. Og krydderkake slår vel igrunn det meste, men den skal kun bakes på hytta. Den smaker ikke noe godt hjemme. (hvorfor det aner jeg ikke, men er hytte kake. Og aller helst varm)
mam <3 Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Herregud.. Bare en? Jeg er veldig glad i marsipankake med romfyll. Smakte en veldig god ostekake i sommer, den var helt nydelig! Oreokake er også godt. Jeg elsker kaker!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Lagkake???? Oppskrift og forklaring??? Misslykka og banankake er mine favoritter..
thea - M har gull i gulping Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Verdens beste, marsipankake og sånn kake med gult fyll og nøttebund. Husker ikke navnet på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå