Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Fikk jeg høre i barselgruppa når en av babyene på seks måneder reiste seg opp og gikk langs bordet, mens min åtte måneder gamle gutt bare åler seg bakover. Burde jeg være flau?
Figa Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Nei. Hun bør være flau over å uttale noe så tåpelig. Hvorfor skulle du bli flau? Alle vet jo at barn utvikler seg veldig forskjellig!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 hehe... nei:) Min eldste ramlet fra mage til rygg ved et uhell da han var 5 måneder;) Treg, for alle de andre barna i gruppen "kunne dette" da. Gjett hvem som sprang først? jo, det var min:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Hun må ha høye tanker om seg selv som tror at andre er flaue over så banale ting! Jeg hadde ikke engang vært flau om ungen min var 10 år og ikke kunne gå, for da hadde det nok ligget noe annet under. Flau, liksom. Nei, hun skal være flau, ikke du!
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Når en 6 mnd gammel baby reiser seg og går trenger man heller ikke være flau. Men bekymret bør man være. Det er symptom på ADHD. At den 8 mnd gamle er på åle-/krabbe-stadiet er faktisk helt etter boka.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Tar dere dette på alvor? Dere ser vel at dette bare er sprøyt???
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Er du seriøs nå, Pashla? Er det et tegn på ADHD? Nå ble jeg stresset, for mitt barn raser avgårde rundt bordet og er bare 6,5 mnd. Hun slipper seg også, men greier ikke å gå alene da. Men både jeg og pappaen har adhd, så da er det kanskje ganske sikkert at hun også har?
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, dette er seriøst, spør på helsestasjonen.Det er jo arvelig da, så dere burde følge med.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 For noe tull. Vet mange som reiste seg og gikk langs møblene i den alderen. Ingen av dem har adhd.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Pashla: det der er en sannhet med store modifikasjoner. Jeg har ADHD-barn. Med STERK H. Og dette var ikke babytiden for min..... Ingen slike tegn. Men jeg vet andre unger som har vært slik som baby, uten at de i dag har ADHD.
Gjest losen Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, du bør ikke være flau over det. Hun ordla seg vel litt uheldig, men sa vel bare noe med god hensikt, så ble det litt feil, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Jenta mi gikk jo også rundt bordet og langs møbler da hun var nesten syv mnd,ingen adhd her,nå er hun fem:) til gjengjeld så er det ikke alle ting hun har vært først på
Bunnies by night Skrevet 31. oktober 2009 #13 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, du burde heller være takknemlig for at du kan slappe litt mer av! Ikke bare, bare å ha en seks måneder gammel baby som går langs bord - knall og fall!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #14 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, ikke flau, men ikke så hårsår heller. Hun mente tydeligvis å si noe ålreit som kom feil ut.
Gidder ikke! Skrevet 31. oktober 2009 #15 Skrevet 31. oktober 2009 Okey, jeg syns virkelig ikke det er noe man trenger å være flau over. Hadde heller vært litt flau hvis jeg var hun som sa det.... Jeg hadde en kjempetreig motorisk gutt som ikke kunne sitte før han var 7-8 mnd og krabbet såvidt da han var et år. Da han var 1 år og 3 mnd gikk han sine første skritt, nå er han 2 1/2, fortsatt litt klønete motorisk, men en racer på bokstaver og tall og prater bedre enn mange av sine jevnaldrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå