Cat.68 Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hvordan har de reagert på vaksinen?, Jenta mi er 4 år og skal ta den på mandag.
Joikaboll@ Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 5 åringen min tok den i dag, har ikke reagert på noe som helst måte.
Heaven har født::) Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Hei Cat 68:) Jeg har 4 barn som har tatt den, på hhv 101/2 år(tvillinger med astma, ei på 2 år og en liten en som snart er 11 mndr han også har astma. Ingen av ungene reagerte med noe annet enn litt øm rundt stikkstedet. Minste var litt urolig om natten men vanskelig å si om det var pga vaksinen eller om det er pga at det kommer flere tenner på en gang nå. Har tatt den selv også. Jeg var litt uggen om kvelden, og var litt øm i armen de første tre dagene. Lykke til:)
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Min sønn var litt sliten og grinete. Dette var kun første dagen
Piken på landet Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Ble ganske hoven i ansiktet og er ganske vond i armen. Men helt ok utenom.
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 6 åringen med astma tok den i går,har ikke merka noen ting. ikke vond arm engang
*Biola* Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Har ikke merket noe på 2-åringen min.. Fikk vaksine på torsdag.
Pysjen Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Har ikke merket noe på sønnen min. Han er 1 år og fikk vaksinen på tirsdag
Himmel og hav Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Mine har reagert slik: han på 14 fikk litt feber ca 1døgn etter, han på 15 har en vond arm.
Cat.68 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2009 Ok takk for svar alle, det virker jo betryggende. Selv fikk jeg den i Onsdags og fikk mega vondt i armen noen dager, Nå er jeg veldig snufsete, og føler meg litt tufs. Enten er jeg blitt veldig forskjøla, eller det kommer av vaksinen. Eller i værste fall har jeg blitt smittet av svinet likevel. ( Jenta er også snufsete, trur dere det har noe å si for selve vaksineringen?. Mannen min hadde hørt noen si at det var positivt å være litt forskjøla nå fordi da plukket man ikke opp svineinfluensaen så lett. Han sier han hørte det på nyhetene.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 så lenge hun ikke haar feber så går det nok bra å få vaksinen.. men de vil helst at de skal være friske når de får den... var ihvertfall det vi fikk beskjed om.... jenten min er 2 og fikk vaksinen på mandag. hun var urolig på natten, og øm i armen, men ellers ingen problemer:)
thea - M har gull i gulping Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Var ikke det en av bivirkningene sv sprøyta da? At man kan bli forkjøla, få feber, hodepinne osv? Så om du blir syk nå, så krysser vi fingrene for at det er bivirkninger eller bare en vanlig forkjølelse:) God bedring og lykke til med datteren din på 4 år på mandag!
Cat.68 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 31. oktober 2009 Takk thea; Jo det var nevnt som bivirking, trudde bare det kanskje kom litt raskere. Jeg har ikke feber, og føler meg fin nå når jeg tatt noen paracet. Jenta har heller ikke feber og er i form egentlig, men litt snufsete er hun. Det skal bli godt å bli ferdig med dette nå. SÅ får vi håpe at vi ikke sliter med senvirkninger av dette om en 10-30 år.;o)
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #14 Skrevet 31. oktober 2009 Oi, bare min som reagerer kraftig da....Ble nesten bekymret. Han er 2,5 år.Har 39,5 i feber og kjempeslapp:Vondt i kroppen har han tydligvis også.Og litt tung i puste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå