Gå til innhold

hvordan onanerer dere i bilen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi?

Hvordan onanerer DU i bilen???

Skrevet

han kjører, jeg knepper opp og tar den frem og suger han og runker om hverandre til han kommer i munnen min... Blir minst søl da :-))) Ellers har jeg gjort det alene når jeg kjører.... Har automat så da slipper man å tenke på giring osv.... :-)))

Skrevet

IDIOTI!

Håper det er en dum spøk.

Dette er trafikkfarlig!

Skrevet

Det aller deiligste er når vi får politiet etter oss, helst med blålys og sirener. Da spruter mannen min ekstra mye sæd, og jeg selv får flere kjempeorgasmer tett i tett, særlig etter at vi har måttet stanse og en kjekk politimann ber om å få se papirene våre. Som regel slipper vi unna hvis han får se på at vi har sex. Da tar de som regel fram mobilen og filmer.

Skrevet

Ok- spøk....

Dårlig da, men godt det...

Skrevet

sug og svelg

god helg :-)

Skrevet

spørsmålet ble stilt siden jeg leste at det var så mange som onanerte i bilen.... så jeg lurte på hvordan dere gjorde det?

Skrevet

Jeg er anonym 13.31...

Tuller ikke... Er pirrende faktisk... Men ja det er vel litt sprøtt å gjøre det.... Men man er da ikke perfekte... Tenk på de som sminker seg når de kjører, snakker i mob el sender sms osv, like farlig det.. Men det er liksom mer godtatt det da... Ser mange i trafikken som holder på med andre ting enn å kjøre... Vi holder oss iallefall på veien og gjør det ikke om det er en haug med biler bak oss f.eks så noen forhåndsregler tar vi jo.... Men jeg sier ikke at det er mega forsvarlig...Men noen ganger lever man på en måte...

Skrevet

Ja, dere kan velge å "leve" om det bare går ut over dere.

Men dette kan skade og drepe usyldige andre parter i trafikken, og deres liv har dere ikke noe med å satse for at dere skal "leve".

• 3 uker senere...
Skrevet

inegn som vil beskrive hvordan dere onanerer i bilen. jeg var skikkelig kåt når jeg satt i bilen i dag... fant ikke helt ut hva jeg skulle gjort med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...