Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 sambo er borte, jeg alene med 2 små. Siden det er helg er det lov med tv på morgenen, så da kan ungene se tegnefilm mens jeg ligger en stund til. Ikke alltid like interessant å stå opp 6-6.30 på lørdager... Så spiser vi frokost, og tar en tur ut. Min søster er hjemme fra andre siden av landet, så da blir nok en del av dagen å besøke mormor og morfar og tante=) På kvelden er det barnetv og lørdagsgodt, men jeg som er på lavkarbo må visst på rema1000 og kjøpe sukkerfritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå