Trønderbærta Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Er jo ofte slik at det er små og store ting vi foreldre ikke er fornøyd med i forhold til de ansatte i barnehagen. Som nyansatt i bhg, kan det være at det er ting jeg ikke tenker over, men som jeg kan lære, og som andre foreldre ser, som jeg ikke har tenkt over eller opplevd. Men hvordan synes dere at de ansatte skal være for at de skal være "bra"?
~sjiraff~ Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Engasjert Møtende Blid Flink til å fortelle om hva som har skjedd (full forsåelse for at man ikke husker eller har tid til dette hver dag men innimellom er fint)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 enig med sjiraffen.
Trønderbærta Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2009 Noe annet? Eller er det noe spesielt en person gjør, som gjør at du er ekstra fornøyd med denne personen?
~sjiraff~ Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Svarer igjen jeg. Har spesielt tre stykker på de to avdelingene til barna mine som jeg liker ekstra godt. Disse tre er alltid flinke til å møte oss med ett smil, de er oppriktelig engasjert i barna og de tar seg stort sett alltid tid til en liten prat, spesielt ved henting. Har aldri sett at noen av disse har hatt en "dårlig dag" på jobb. Alltid blide og imøtekommende.
~sjiraff~ Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Disse tre er også veldig flinke på foreldremøtene. Forteller morsomme historier fra hverdagen i bhg, har masse gode planer og ideer.
ifie Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Tror nesten ungene våre går i samme barnehage, jeg, ~sjiraff~ ! I tillegg til det ~sjiraff~ sier, setter jeg veldig pris på at disse tre gjennomfører de gode planene og ideene! De er velidg flinke til å være sammen med barna på deres nivå, er ute uansett vær, klatrer i trær og går på oppdagelsesferd. Tar både ungene og oss på alvor.
Mamma til to tette Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Uten at man kan gi noen fasit på dette fordi folk er forskjellige så er våre beste oppriktige glade i barna våre og viser det ved å gi kos, fortelle om morsomme ting de har gjort eller sagt. Hun ene er også utrolig flink til å synge, male, fortelle eventyr og gjøre samlingstundene til noe spesielt. Begge mine favoritter er eldre og har flere barn selv så de har alltid vært borti forskjellige ting slik at man kan spørre om råd om alt fra sykdom til oppdragelse, bleieslutt, sjalusi osv osv. Utrolig flott å kunne ha erfarne å spørre om råd innimellom. Min sønns favoritter er to unge jenter som alltid er blide, tuller og tøyser og byr på seg selv. I tillegg spiller hun ene gitar, noe som visst er på toppen av listen til min sønn (2 1/2) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå