ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Neida trenger ikke å ringe legen bare pga det...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Røkker det ikke litt i rockefoten på en fredagskveld? Ta en liten rock, så er du løs;)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Hvis du leser hovedinnlegget i denne tråden så vil du komme til å le så tåa popper utigjen. Altså ingen behov for lege.
Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Prøv kiropraktor, det hjalp da jeg ikke fikk ut posen med klinkekuler! (sier ikke hvilket hull de var i)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå