Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Det er helt patetisk. En nydelig rollemodell....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Nei, før dere ser selv at dere ikke gjør noe annet enn det dere hugger hodet av en annen tråd for, er dere ikke det grann bedre selv! Kom deg ned fra din høye hest og møt deg selv i døra, spurven!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 La meg se om jeg forstår dette riktig.. Fordi en annen (jeg har ikke lest nevnte tråd) blir utsatt for ubehageligheter skal man sparke en dame som ligger nede? Hvor helvete er logikken?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Ingen har hatt til hensikt å sparke noen som ligger nede! Det er en betydning som andre har tatt seg friheten av å tillegge nevnte tråd. Hi av den nevnte tråden
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 De som dytter trådene som omhandler kvinnen i krise er onde.
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Drit i å vær sur. Ikke sikkert du mente å være kjip. Men det var i alle tilfeller litt korttenkt av deg. Så i steden for å surmule kan du heller prøve å hjelpe til å fikse situasjonen. yes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå