ツ Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 .. her sitter det mange tragiske idioter!!! Vet dere at jeg har bodd mange steder, hatt mange forskjellige naboer - unge, som gamle... Jeg trodde faktisk at det var de gamle som var mest nysgjerrige - som hang ut av vinduene for å irritere seg mest mulig over naboene av kjedsomhet.. Men, etter 10 år her inne - har jeg funnet ut, at det er faktisk hjemmeværende husmødre som er verst!!!
Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Måtte du bruke 10 år (_TI_ ÅR) her inne for å finne ut det? Hehe;p
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Nå vet jo ikke du hva gamlingene ville skrevet om de hadde et slikt forum. Det har de jo kanskje også for det jeg vet
ツ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Nei Tommage *ler selv* Sikkert derfor jeg har holdt meg vekk de siste tre åra! ) Men, nå er jeg sykmeldt, og plutselig "kommet tilbake" innimellom Ting forandrer seg ikke....)
ツ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jeg tror faktisk det finnes pensjonistforum Hmm.. kanskje det hadde vært artig og lest hva de "preiker" om og? Men, tror ikke de er like onde og kjipe som folk kan være her....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Vi trener, vet du;) alle blir gamle en dag;) Neida, jeg syns mange er fæle her inne. Og jeg mistenker dem for å faktisk være blandt de yngste her. De mest usikre.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Ohohoh!!! Det forumet vil jeg være med på! Tenk så morsomt det kunne være å være flue på veggen der da! Sinte pensjonister må jo bare være underholdende:) Hehe, men enig med du HI.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg håper at jeg er unntaket som bekrefter regelen... Ikke gi meg så dårlig rykte da, jeg er kjempegrei og hyggelig selv om jeg er hjemmeværende husmor
ツ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2009 Kanskje vi må gå over til pensjonistforum ? ) Sikkert mye artig der Leste faktisk om et par her om dagen, som hadde blitt kjærester... de var i 70 og 80 åra;)) Nydelig da Blir forelsket de og... Men, tror ikke de kan slenge så mye dritt som det blir gjort her innimellom, samme hvor sinte og provoserte de blir
ツ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2009 Nei, anonym 23.38! ) Jeg vet det finnes mange hyggelige hjemmeværende husmødre. Jeg tror faktisk de fleste av oss er det Så jeg sier ikke alle er det. Er vel bare noen som ødelegger for mange...slik det ofte er ) Skal ikke gi deg dårlig rykte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå