Gå til innhold

Dere som har fått possitiv test,hvor tidlig fikk dere første possitive?


Lullada

Anbefalte innlegg

Er så utolmodig,å ivrer etter og få teste,føler litt sånn "mens" lignende smerter/stikkinger nederst i magen. Pluss veldig oppblåst mage! Men føler ikke dette er noen sikkre tegn! Har IKM ca.4nov! Men leser stadig om di som har testa possitiv allerede 6 dager før IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som det er svært varierande! Testa sjølv ikkje positivt før seks dagar etter IKM, fekk fleire negative før det. Men e lov å prøva!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet å testet fra 6 dager før IKM,men testet ikke positivt før 1 dag før IKM...men som sagt over her-d kan variere veldigt fra person til person..

lykke til!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk positiv test kjempetidlig. Hadde første dag i siste mens 4.okt og testet positivt 26.okt. Har da termin 14.juli. Tror jeg hadde veldig tidlig eggløsning ettersom jeg testa positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positivt en dag før ventet mens=0)men ser på Clear Blue testen at den kan taes 4 dager før mens, men er ca. 50 prosent sjanse for at det vises da=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en svak strek på eggløsningstest (som også er positiv ved graviditet) 8 dager etter EL. Fikk en veldig tydelig strek på graviditetstest 11 dager etter EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar jenter =)

Ser jo at det er veldig forskjellig fra person til person når man begynner å produsere hcg! Jeg tok en test i mårrest men negativ =/

Men er jo enda tidlig,så da er det bare å vente noen dager og prøve på nytt :)

Alt var mye enklere sist jeg ble gravid,da fikk jeg et brev fra legekontoret at hcg nivået var steget og at jeg var gravid.Var da ca6-7uker på vei. Så dette med sjøl testing,å holde styr på alle dagene er litt forvirrende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha mensen om en uke, tok test i går og den "sa" at det var 1-2 uker siden unnfangelsen! Så da kan man teste ganske så tidlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet første gang 2 dager før IKM og da var det en veldig svak strek slik at jeg ikke følte meg sikker på om det var noe. Prøvde igjen dagen etter og da var den like svak. I dag, en dag etter IKM var streken tydeligere (men fortsatt litt svak). Har ganske mange symptomer også, som oppblåst mage, vondt i bekkenet og stikkinger i underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test ca 9-10 dager eller eggløsning. Litt usikker akkurat hvilken dag jeg hadde el, men at det var innenfor et bestemt tidsrom. Har veldig uregelmessig mens, så har derfor tatt regelmessige blodprøver for å påvise en eventuell eggløsning. Og nå, ei og ei halv uke siden el, har jeg altså positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok positiv 5 dager før ikm. Cb viste først bare en vannrett strek, så jeg la den vekk og tenkte negativt. Da jeg så på den etterpå var det en liten antydning til loddret strek. Da testen "tørket" viste streken enda bedre. Jeg venter nå på ikm den 11, og tenkte at jeg skal ta en ny bekreftelses test da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde forrige mens, første dag 17 oktober.

Ettersom jeg er veldig regelmessig visste jeg at lørdag 14 november skulle mensen komme igjen.

Jeg har også tatt eggløsningstest og visste at jeg hadde eggløsning rundt 1-2 november.

Jeg tok første test den 13. Altså dagen før ventet mens, men fikk et noe utydelig svar. Hadde kjøpt en slik +/- test. Så tok jeg testen på ny den 15 oktober. Dagen etter ventet mens og da var svaret helt klart gravid. Men jeg hadde kjøpt en annen type test som sa GRAVID eller IKKE GRAVID.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol-77; Her er svaret:

IKM – ikke kommende menstruasjon, den dagen du normalt ville fått mensen, som du håper ikke skal komme fordi du prøver å bli gravid

 

Jeg testet positiv på den dagen jeg skulle fått mens, tester før dette var negative... Jeg har hatt menslignende symtomer, vondt i hodet, oppblåst og trøtt i ca 10 dager og jeg er ikke mer enn 4+4 i dag :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet 8 dager før mens. den viste positivt:) Men spørs hvor mye hcg kroppen produserer! men jeg pleier ha eggløsning rett etter mens... Så derfor ble jeg nok befruktet ca 2 uker før jeg testet:) Så bare og prøve og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa to dager før ikm, og den var klart negativ. Testa fem dager etter ikm (i går) på legekontoret og den var klart positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...