Lea Laus Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, tok den enkle løsningen i år.. Nærmeste bilsjappe, vips fire vinterhjul på og fire sommerdekk i bagasjen, og bare 200kr. fattigere. Var verdt det! (Jeg skifter alltid mine dekk selv, og syns i utgangspunktet at damer som ikke greier det ikke burde hatt førerkort, men måtte unne meg litt luksus i år)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Ikke jeg da, men en fyr som skifter dekk i en låve borti her. 200 kr.
Agehya Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Nei, jeg må punge ut for to nye Blir vel til uka, men passet så dårlig nå. Dekk er dyrt.
Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Nei. Er fristen 1. november? Da sliter jeg, for her trengs nye, sambo er bortreist i over 2 uker, og jeg har ikke penger til å spytte i gode dekk. Eller har, men de er på sparekonto, og til VIKTIGE ting. På vestlandet e det jo 10 grader enda.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Du kan vel ikke skifte før det, men du kan fortsatt kjøre lovlig med sommerdekk;) De kan du kjøre med hele vinteren, om føret tillater det:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #11 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg får vondt i magen hver gang jeg husker på det... Vet ikke hvordan vi skal få råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå