Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Er lei nå, snart 9 dager siden termin. Kom med dine beste tips til å starte fødselen!!
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Bryststimulering og sex er vel det som har best dokumentert effekt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Sex æsj!!!! Prøvd det i forgårs, og aldri mer, hehe. Ikke på en stund. Hater å bli rørt på brystvortene, synes det er ekkelt og ubehagelig hmmm kanskje jeg bare få bite det imeg og spre beina og la mannen kose seg litt.!?!
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Bruk brystpumpe, det er mest effektivt. Men du skal ikke gjøre det om du har lang vei til sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 overlord: alvorlig, hjelper det med brystpumpe??? da skal jeg faen m sitte å pumpe meg i hele natt, hehe
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, kjenner flere jordmødre som sier dette. Jeg fikk forbud mot å prøve det fordi jeg hadde så stor åpning at det ikke var forsvarlig. Det kan framkalle rier ganske så kjapt om man er tilstrekkelig moden.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 da prøver jeg det. har max 15 min til sykehuset, og er moden, vet ikke om jeg har åpning. Hadde sex i forgårs og da innbilte min samboer seg om at jeg har åpning, fordi det kjentes sånn ut, kan det stemme at han kan kjenne det??
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Det tror jeg ikke han kan kjenne, men vet ikke sikkert. Lykke til med pumpa og forhåpentligvis snarlig fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå