Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Har ei vennine som har sykdomsangst,nermest hypokonder. Hun tror hun har kreft hele tiden, klør øyet er d kreft, halsbrann e kreft, hodepine kreft,svimmel kreft,mensen forsinket kreft..nå har hun fått hoste..ja kreft det også. Absolutt alt. Vi prater hver dag,og det handler bare om sykdommer. Har sagt til henne at hun trenger hjelp,men hun vil tydlivis ikke. . Sa også til henne at jeg orket ikke mere sykdom prat på en stund,for jeg begynner og finne symptomer jeg også..men hun bare fortsetter. En dag så sprekker det,orker snart ikke ta tlf!! Hva faen hjelper da??
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Fortell at hun lider av hypokonderi. Det er faktisk en sykdom! Og at hun trenger hjelp. Er vel ikke annet du kan gjøre..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Har prøvd..hun var enig,men orker ikke gjøre noe med det. Vært sånn i 3 år nå..virker som det har blitt en vane. Prøve og støtte henne så godt jeg kan,men er lei av og leke lege.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Har prøvd..hun var enig,men orker ikke gjøre noe med det. Vært sånn i 3 år nå..virker som det har blitt en vane. Prøve og støtte henne så godt jeg kan,men er lei av og leke lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå