Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Ble bare litt nysgjerrig etter innlegget angående antall sexpartnere. Dersom man bor på et mindre sted, ja selv på større steder, da må man jo relativt ofte møte på dem man har hatt mer eller mindre tilfeldig sex med, når man har hatt ca 100 partnere. Er ikke det litt rart/flaut av og til? Bare lurer....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Nei, begge vet det;) resten vet det sjelden;)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Tvert imot, det kan da være hyggelig...!!! Jeg bor på et stort sted, men har vanket i et bestemt miljø der vi alle har samme interesse, og mine sexpartnere har stort sett vært i miljøet (også når jeg oppsøker folk med samme interesse utenbys). Jeg er ikke flau over disse opplevelsene, jeg gjemmer enhver natt "i mørke og synd" på et fint sted i hjertet: der og da var jeg intim og nær med en person. Så kan jeg for all framtid dele et lite hemmelighetsfullt blunk og smil med de menneskene. Det er ikke noe å føle skam over, og dermed heller ikke pinlig eller rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå