Gå til innhold

Hva er dette? Dumma selv!


Treningsmamma har født ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme meg tok en clearbluetest i dag- på ettermiddagen. Klarte ikke å vente.

 

Den viste en svaaaaak skygestrek. Tror nesten jeg ikke så den, men den var der allikevel. Kan disse testene lure deg sånn? Er det så tidlig i prosessen. Kan jeg være gravid? Huff altfor mange tanker som kommer.

Når bør jeg evt teste på nytt. Det er jo jammen meg dyrt for disse testene også!

 

Jeg har ingen stabile sykluser etter amming- men har hatt en mens for 25 dager siden.

Er kjempe oppblåst i magen og det stikker i livmoren. Kan jo være innbildning- kanskje der er tante rød som kommer.

 

Hva er vanlig syklus igjen? Husker ikke hva jeg hadde tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det står jo på testen at er det en postiv strek der så er testen positiv uansett hvor svak den er.

Men ta en ny om noen dager. Vanlig syklus er vel noe sånt som 28 dager.

Men jeg lurer på en ting som kanskje du eller noen andre kan svare på!

Sikkert et dumt spørsmål men hva betyr det når noen skriver "dytt" på et innlegg?

 

Skrevet

Du må bare prøve ta en ny test om noen dager :)

 

Sånn som jeg har forstått det, så kan man skrive "dytt" om man f.eks har skrevet et innlegg der ingen har svart. Da kommer debatten lenger opp i kø og nye kan få sjansen til å besvare den, siden sjansene er større å få svar da, enn om debatten ligger på side 10 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...