lillemirakel!! Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 ...for at jeg sitter her helt alene med pc`n på fanget og Skavlan på TV Min elskede lille gutt ligger og sover og er så utrolig nydelig at det gjør helt vondt langt inni hjertet Snart er han ett år og tiden har gått så fort Jeg har grått litt gjespet men smilt mest og ledd mye av den ufattelige gleden han sprer Selvom det gjør vondt at familien min utenom disse fire veggene spriker i alle retninger og at jeg skulle ønske min pappa kunne si Jeg er så stolt av deg jenta mi eller jeg er glad i deg så vet jeg at jeg er verdens beste mamma for gutten min! Jeg er så utrolig takknemmlig for at jeg har disse to guttene i livet mitt og selvom jeg bekymrer meg for hva jeg skal jobbe med hva jeg skal studere igjen penger og rente så er det godt å bare sitter her med Pc`n på fanget og skavlan på tv og bare være glad:-) :-)
lillemirakel!! Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2009 haha ser ut som jeg mener jeg er takknemmlig for at jeg har gutten min og pappan min i livet mitt..... men mener gutten min og MANNEN min:-) det er viktig å være takknemmlig her i livet!
Ksenia & Anjem Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Så koselig. Ja det er viktig å være takknemlige for at man har så fine og friske barn
♥tosmåtroll♥ Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 jeg og er gla.... :-) iallefall etter så søte ord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå