Staark Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Kommer mensen tilbake ved slutten av brettet? Eller kan jeg være heldig og gå flere måneder til uten og blø? Noen her inne som har blitt gravid på den pillen?`
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 etter at jeg fikk eldste brukte jeg de i 10 mnd uten å blø en dråpe. Nå har jeg brukt de i 19 mnd etter at jeg fikk minsta, og jeg har små-blødninger en ukes tid annen hver mnd. Har enda ikke blitt gravid på de
hettinettifletti Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har ikke hatt noen blødninger ved bruk av cerazette før nå 9 mnd etter fødsel, nå har jeg småblødd tre ganger på 1 mnd som vare i noen dager...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg fikk ikke tilbake ensen før jeg var ferdig med pillene etter 9,5 mnd. Hadde ikke mer melk. Går på cerazette nå også, og regner med at det samme skjer den dagen jeg er ferdig med å amme. Har ikke blødd EN dråpe på alle de mnd jeg har gått på de
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg fikk aldri mensen da jeg gikk på dem. Ikke ble jeg gravid heller. Men jeg la på meg ti kilo på noen få måneder, så jeg tar dem aldri igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå