vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Han er 3 mnd nå, må de begynne om høsten slik som skolen? Eller kan de like gjerne begynne midt på året?Og hvordan søker jeg?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 hovedopptaket er på høsten, men du kan søke fra en dato midt i året, og håpe på at de har ledig plass eller at noen slutter slik at gutten din får begynne midt i året. Jeg søkte min gutt inn på deltidsplass fra 1 januar 2008, men fikk ikke plass før august 2008. Du søker gjennom kommunnen til de aller fleste barnehager, ville ha sjekket ut kommunen din sin nettside (dersom de har) eller ringt og spurt, siden noen kommuner kun godtar elektroniske søknader sendt over nettet, mens andre kommuner kun godtar papirsøknader (det finnes standardsøknader som du bare fyller ut:))
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har vært kjempeheldig og fått plass midt i året tre ganger. Jeg har bare kontaktet kommunen, og fått plass i ønsket barnehage på dagen. Jeg vil tro det står det du trenger å vite på kommunens nettside. Slike ting varierer fra hvor du bor.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2009 så det er vanligst da at de følger skolene da altså. Permisjonen min slutter egentlig rett før sommeren , så da er det vel egentlig ikke noe problem for meg eventuelt å få barnehageplass da (med mindre det er kjempekø) Er det slik at det er best å søke nå? Så tidlig som mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå