Libido- Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 blææææ! Nå må de vel snart komme på noe nytt? Først var det reality til krampa tok oss, nå denne forferdelige synginga.. synes de har holdt på i 2 år for mye! BYTT!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 jeg venter på at dokkumentarer tar over
Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Realitydoku? Kanskje det kan være noe?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 realitydoku er jeg skeptisk til. harde fakta derimot
Libido- Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 mhm! Hvor ble det av rikets røst?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 rett og slett bare borte, samme med torsdagskubben. jeg hørte at tabloid forsvinner, triste saker.
Gjest sug lut Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Det er sånt man har en gedigen samling superfavoritter på dvd til. Som alltid anbefaler jeg Studio 60 On The Sunset Strip, 22 episoder pur nytelse og underholdning.
Libido- Skrevet 1. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2009 Joda. Har lastet ned hele L word serien, så har da litt å se på =) Dog det ikke akkurat er doku ;-)
Patetica fåkksi Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Noens stemmer går jeg aldri lei av, for øyeblikket går det i denne: http://www.youtube.com/watch?v=RiFC8nLfiUw -og da refererer jeg til damen i midten som synger en fin solo, hun er vel den eneste, sammen med punkeren med rød gitar bak, som kan synge, han beviser det i andre sanger, men gitar som Gilmour? Does he fuck. Jeg får fortsatt ståpels av bestefaren med gitar (og en stemme med helbredende effekt).
Patetica fåkksi Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Altså, det sier litt når man holder konsert og må innkalle andre for å synge og spille for deg. Ta f.eks Comfortably numb fra samme konsert For de første kan ikke Snøhvit og punkeren med "jeg er så kul at jeg har et fem kilos oppned hestesko-smykke" rundt halsen sammen spille halvparten av det Gilmour spiller selv om han er like gammel som de to tilsammen. For det andre. Nei jeg avslutter. Dette er musikeren sin det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå