Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Hun har en veldig flott utstråling.

Men Fredrik Skavlan er så utrolig tåpelig noen ganger! Synes det er så påtagelig hvordan han flørter med de kvinnelige gjestene sine. Aaargh.

Skrevet

Enig.

Hun er vakker, og han var ganske tåpelig.

Skrevet

Helt enig, hun framstod med en flott utstråling og massevis av sjarm. Synes det var greit at Skavlan påtok seg en litt skeptisk holdning (var slik jeg oppfattet det), dette med engler er jo ganske kontroversielt. Og programmet skal jo nå fram til det store lag av befolkningen, og jeg vet at mange, kanskje spesielt menn (deriblant min svigerfar og min onkel), får helt noia av litt alternative ting, og ville ha skrudd av raskt dersom det ikke blir servert med litt snert. Synes prinsessen taklet det med humor og sjarm, jeg!

Synes faktisk hele Skavlan idag var festlig.

Skrevet

Jeg synes det var kjempeartig!! Men må si at jeg lurer fælt på hva svenskene tenker om prinsessa... Hun er jo kjempeherlig, pen og alt, MEN det hun prater om er jo veeeeeldig alternativt (selv om jeg selv tror på både spøkelser og skyttsengler ++) og kan på noen virke veldig tåpelig.

Skrevet

Ja Martha e nydelig!!

Og Skavlan er jo Skavlan da..

Likte veldig godt han Vince Vagn eller hvordan det staves. Hørtes jo ut som han skjønte alt med en gang. Og respekterte hva de sto for.

MEN, hvor lenge har han vært gift da, var det to år de sa? Jeg visste ikke det jeg. Sist hørte jeg at han hadde noen var da han datet Jennifer Anniston.. Følger hvis ikke med lenger jeg..

Skrevet

var det ikke hun blonde svensken som hadde vært gift i 2 år da?

Forsto det slik at vince ikke hadde giftet seg enda... han skulle jo stå på blanken sammen med Fredrik... de skulle hoppe sammen..

Skrevet

enig i at hun er flott. Men hun er et ganske kjedelig intervjuobjekt for hun svarer jo egentlig ikke på noen spørsmål. Når hun først prøver er det ganske svevende.

Skrevet

synes det var et av de beste programmene skavlan har hatt jeg...

Skrevet

Hun er bare så fin og hærlig. Paradokset er jo at hun blomstret etter at hun traff Ari....tidligere var hun jo ingenting.

Skrevet

Ja trodde hun blondinen hadde vært gift med han Vince i to år. Men da forsto jeg altså det fullstendig feil jeg da!! hehe.. Sånn går det når man sitter og ser på tvn med dataen og dib og face book i fanget.

Skrevet

Hun har en flott utstråling, det skal hun ha!

Men enig i at hun må være et ganske kjedelig intervjuobjekt.

Men så lukker jeg nesten ørene da, når det blir snakk om engler og aura og den slags.

Men søt og flott er hun så absolutt! Knuser de svenske prinsessene iallefall;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...