Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Skal søke barnehage plass på mandag og lurer på hvilken som er bra? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Kommer an på i hvilket omerådet du ønsker Av sentrumsbarnehagene vil jeg anbefale Norbana barnehage og Lillehammer barnehage. Lenger utenfor kan jeg anbefale Hammermo barnehage (nord i byen) og Røyslimoen barnehage (i Røyslimoen). Det er iallefall mine personlige meninger Når det er sagt har jeg ikke hørt noe spesiellt ille om noen av barnehagene i Lillehammer, så tror ikke du kan gjøre noe "feil" valg Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Veldig fornøyd med Lillehammer barnehage.Har ikke hørt no negativt om dem andre,men har min i Lillehammer og er storfornøyd.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg hadde min i Røyslimoen barnehage, var ikke fornøyd. Vet om flere som heller ikke var fornøyd der. Nå i år flyttet tre barn over til Steinrøysa barnehage, fordi tilbudet der er mye bedre. Så av de to, ville jeg absolutt gått for Steinrøysa:-) Hvis du bor i dette området da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå