Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Altså nyhetene på tv2 sto på og den første repotasjen om han på 27 år som døde av svine dritten skremte vettet av han. Han var helt frisk og det fikk han med seg Vi har snakket om dette hjemme,men ikke vært veldig detaljerte med han. Og han får jo med seg dette overalt...alle snakker om det. Så nå er han livredd.Gråter og spør og graver om ALT!! Syntes dette er vanskelig jeg nå.....Fader at jeg ikke skrudde av disse nyhetene! Hvor mye snakker dere med ungene (de litt større vel og merke?) om dette?
xxxJulianexxx Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Akkurat det samme skjedde her i kveld. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det jeg heller, men jeg prøver å bagatellisere det. Sier at det ikke kommer til å skje med oss osv. Ingen av oss er 27 år sa jeg til sønnen min. Så da er det lite trolig at vi dør av det. Det slo han seg faktisk til ro med. Han er 7 år. Sikkert helt feil å si det på denne måten, men jeg vil jo ikke at han skal være redd.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 Flere som har barn som er redde? Vår sønn er forøvrig 9 år
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Vi er helt åpne og forteller det som det er. Og det gjør vi forsåvidt med det meste. Vi svarer på de spørsmålene de kommer med og er ærlige. Roer selvfølgelig ned visse detaljer. De skjønner og poengterer hvor viktig det er å vaske hendene, å ha god hygiene. Samme med å hosting/nysing, og de er kjempeflinke.¨ Vi sier jo selvfølgelig ikke ting som barn lett missforstår og tolker som mye værre enn de er! Men forklarer dem hvor viktig det er for å unngå sykdommer generellt. Barna er 4 og 8år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå