Gå til innhold

3D UL


mjm88

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært på det eller vet noe om det ? Var på ordinær ul igår og der kunne de desverre ikke se kjønnet. Har tenkt på 3d ul lenge, men bestemte meg vertfall for å dra nå :) Har hørt at det er best i uke 26, men det er utrolig lenge til. Noen som vet om det går ann å ta noen uker før ? Og hvordan fungerer det med privat ul egentlig, ringen man helstestasjonen for å bestille, eller ? Og koster det like mye som 3d ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver på mobil, så litt kort svar. Vi hadde privat ul i går. Bestilte via nettsiden, så man trenger ikke henvisning. Kostet 900 for en konsultasjon på 30 min. Litt tidlig fortsatt, men gøy å se den lille i 3d. Det var vanskelig å se kjønn så tidlig, i hvert fall med 3d. Så da "svitsjet" han over til gamlevarianten 2d når dette skulle studeres nærmere. Ble litt kvalifisert gjetting så tidlig, men han holdt en knapp på ei jente. Men er jo bare 15+2 på vei, så det var godt gjort. Hadde ikke forventninger om å få se nå. Fikk med dvd og bilder. Veldig hyggelig sted, så vi går nok dit igjen ved uke 28 som var det optimale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min var på 3D ul med sin (og jeg fikk være med og se!) og de bestilte selv og betalte rundt 1000-lappen et sted. Fikk dvd med bilder pluss en 3-4 bilder i utskrift.

 

Personlig synes jeg det var creepy med den ungen i 3D, så skal ikke selv - men vet at brodern var utrolig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg legger av penger til 3D UL på gjøvik, der koster det 1150 kr, og man bestiller selv..

min tante hadde også 3D UL i fjord, hun dro til Oslo..

 

på 3D er beste tiden fra uke 26-28 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...