Gå til innhold

"Drittunger" bak kassen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,det tenkte jeg idag når jeg var på leketøysbutikken med Emma når vi skulle kjøpe diverse ting til festen hennes i morgen.

Hun ene jenta sa til hun andre (høyt,så alle hørte det,inkludert barna) : Hva er det med folk,de er jo helt desperate! Halloween er bare piss.

Emma titta bare rart på meg når hun sa det

Unødvendig sagt. Folk var ikke desperate i det hele tatt,det var mye folk ja,men ingen stressa eller noe.

Kanskje hun ikke er glad i å jobbe i litt kaos...

Tenk hva hun sier når jula kommer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva sånne mennesker gjør i service-bransjen. Pokker heller altså, det er bare å klistre på seg et smil og late som man elsker alle høytider 8 timer omdagen, så kan hun heller syte om det når hun kommer hjem. Også foran barn da :-/

Skrevet

Hadde nesten lyst og si noe til henne,men jeg gjorde det ikke. Fader for en innstilling! Har jobbet på glitter i 2 år,var kaos ofte der,men kunne vel aldri falt meg inn å være slikt som hun!

Skrevet

Stakkars Emma da:!

Enig med helene.. skjønner ikke hvorfor enkelte jobber i servicebransjen...

Man skal passe på hva man sier.. Og dette var jo en leketøysbutikk i tilegg..

Hadde sagt i fra jeg om jeg hadde gått der med datteren min.. Altså når hun blir eldre

Skrevet

Jeg jobbet på bakeri på sandvika storsenter og ble kjefta huden full av gamle megger HVER ENESTE DAG, men det er da bare å la det fly forbi. Om noen synes jula er grusom og kakene kostet for mye, skal ikke det gjøre meg til en sur kasse-kjerring.

Nei, hun får få seg en kontorjobb hvor hun slipper å se andre folk.

Skrevet

Ja iallefall ikke jobbe i leketøysbutikk....tenk når jula kommer da!!

Jaiks...da skal jeg gå der,og si noe,for jeg kjenner nå at jeg angrer på at jeg ikke sa : Du,skjerp deg!! Eller noe sånn hehe

Skrevet

Dårlig dag? Fordi hun står i kassa i en leketøysbutikk, kanskje?

Skrevet

Neeeh,hun smilte nå til hun andre bak kassa,så ikke særlig ut som hun hadde en dårlig dag...kanskje bare dårlig attitude?

Skrevet

Hadde informert sjefen- Hun har jo ingenting å gjøre i serviceyrke .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...